The way I could save it from rot away. Read more: www.villaskulcsesmas.blogspot.com

Tuesday, 6 October 2015

Szombat

Ahogy az meg vagyon irva, a szombat eljott es pirx kapitany urhajoja megerkezett 2015 szeptember 03-n 11:00 ora korul.
Patrick vezette haza, es ahogy jott mogottem, lattam, hogy a bal elso lampa kisse kiemelkedve jelzi, hogy azert ott valami nem tokeletes. Talan allitani kell rajta valamit, vagy egyszeruen csak hanyag modon lett berakva. Ami fura, hogy a jobb eleje volt torve.

A gyerekek is jottek velem a nagy esemenyre. Amikor megerkeztunk Patrickhoz, Aron megcsodalta a nagy USA v8-akat, es a bordora fenyezett nagyon regi de szep gombolyu Chevy pick-upnal megallapodva ugy dontott, hogy neki majd olyan kell, ha nagy lesz, mert az a legszebb. Ennyiben maradtunk.
Gyorsan elinteztuk a formasagokat es Patrick inditotta is a motort. Nem ment poccre, de szerinte csak a "nagyszerviz" hianyzik es minden rendben lesz. Akar mit is jelentsen a nagyszerviz. En szkeptikus vagyok. Ennek ellenere a gyerekek ujjongva ugraltak be az uleseikbe, es mar indultunk is haza. Mi elol, a kapitany mogottunk. A gyerekek allandoan hatrafele fordulva, hogy lassak, hogy ott van-e meg, vagy mar kilotte magat az urbe esetleg.

Nem tette, vegig jott es megerkezett, a laban. Ez jo hir.
Meg aznap delutan elkezdodott a reszelgetes nem mindenki felhotlen oromere. Ellenben Aron es Nori nagyon ugy tunik, hogy elvezik. Termeszetesen az ujdonsag ereje meg hat. Estere azaert a belso visszapillanto letort valahogy :)












Gondoltam, megnezem, van-e benne viz. A "gondos gazda" keze nyomat dicseri, hogy semmihez nem nyult. A betoltosapkahoz sem. 3-4 liter viz ment bele mire megtelt a kiegyenlito, ami kb 1.5 literes lehet max. A teljes vizkoz terfogata 11 liter, tehat 1.5-2 liter hianyzott csak. Valojaban nem nagy ugy. Az viszont biztos, hogy a teljes hutorendszer nagyon elszennyezodott.













 Olajszint OK. Valamilyen csoda folytan.
Kicsit atmozgattam a bukolampakat is. A bal elso ragad. Nem nagyon szeret folnyilni. Kezzel rasegitve megy, de nagyon rapszodikus. Ellenben lefele konnyen zarodik. Kicsit megkentem a tengelyek konnyen elerheto reszeit. Jobb lett.


Egy fel szemeteszsak mindenfele kacatot sikerult osszeszedni az utasterbol es csomagtartobol. Felfoghatjuk sulycsokkentesnek is.
Adrian szerint az akku jo. Feltoltotte es megnezte a hatasfokat. Ennyiben maradunk egyelore.
A csomagter perem a zarnal nagyon rozsdas. Kedergumi is kell mert a vazszerkezete eltunt egy jelentos reszen. Legalabb egy ajtoteleszkop is kell, de jobb lenne 2.


A menyezeti karpit teljes felujitasra szorul. Jelentos resze egyszeruen belog az utasterbe.


El kell kezdenem listat kesziteni mindenrol es valamilyen prioritas szerint elindulni.
Az elso es legfontosabb cel a sikeres muszaki vizsga. Kicsit raneztunk a hatso kerekeknel a fekre. A fektarcsak egyaltalan nem kopottak. Ne kiabaljunk el semmit. A szelesito tarcsakat mindenesetre kidobtuk.



A gumik koruknak megfelelo allapotban vannak. Lehetnek olyan 20 evesek. Kuka.
Nehanyszor ujra inditottuk szerelgetes kozben, de konnyen indult es szepen duruzsolt mindvegig, amig egyszer csak lemerult az akku. De feltoltes utan megint pocc roff.
Most kint azik az esoben. Nincs ido vele foglalkozni. 2-3 nap allas utan kivancsi vagyok, hogyan indul.

No comments:

Post a Comment

Give your feedback