The way I could save it from rot away. Read more: www.villaskulcsesmas.blogspot.com

Monday 9 November 2015

Szebb most nem lesz

Belemerultem az autofenyezes rejtelmeibe.
Rozsdatlanitas, kitteles, csiszolas, alapozas, szorogitt, meg kiegyenlito vagy mi, es vegul rafujtam a tuti eros, felniarany festeket, olyan szelben, hogy vitorlazni szivesebben mentem volna, csak festeni ne kelljen. Raadasul beteg is voltam a pigment felvitelekor, nemi lazzal, de a lazcsillapito csodakra kepes.
Egy hetvege ment ra az elokeszitesre, plusz meg utana egy heten keresztul estenkent 1 orat csak azzal toltottem, hogy valami elfogadhato feluletet kepezzek a rozsdasvas kinezet helyett. Mindezekkel egyutt, amikor a motorhaztetot fujtam, siman elfelejtettem, hogy meg nem csiszoltam meg a feluletet a szorogitt utan.
Amikor eljott a kovetkezo hetvege, amikor mindenki mas halottak napjat unnepelt, nalam eljott a festekszoras napja. Szombat reggel, ahogy kineztem az ablakon, nem orultem, hogy fuj a szel. Tobbszor kimentem "szelerosseget merni". Mindig az jott ki, hogy ilyen szelben nem lehet az utcan festeni. Igy nekilattam a dolognak. Hiszen azt nem tudhattam elore, hogy mennyi, csodalatosan szep, napost , 15 fok feletti Novemberi hetvege all meg elottunk.
Abban biztam, hogy majd valahogy learnyekolom a szelokeseket egy a kezben tartott ujsagpapirral. Nem tudtam semmit learnyekolni a szel erejebol. Ki kellett mindig varnom a kello pillanatot, amikor kevesbe fujt. De persze ebbol nem mindig az lett, amit kartam. A festek oda ment, ahova eppen a legaramlat lokte. Eselytelen voltam. Na mindegy. A vege az lett, hogy lementem a melygarazsba, hogy az utolso reteget ott fujjam ra. Szinte sotetben. Legalabb legyen valami fenye, ha amugy is elter a szin, de nagyon.

A motortetot ki sem hoztam a pincebol, ott fujtam le, de a stressz miatt elfelejtettem lecsiszolni elotte, igy pont olyan szörös lett, mint valami flokkolas. A vegen annyira nem erdekelt mar a minoseg, hogy csak azert fujtam ki a dobozt, hogy ures legyen.
Ilyen volt

Ilyen lett

Adrian nem kapott infarktust es nem mondta, hogy igy o nem viszi el muszakizni. Tehat igy marad.


Azota is csodas szep ido van. Minimalis legmozgasokkal. De ki tudta ezt elore megmondani. Az utolso hetvegenek tunt akkor meg. Azota tudom, hogy az alkatresz kesedelem miatt amugy is parkolopalyan vagyunk.
Ellenben az uj gumik mar rajta vannak, es igy lehet kezzel is ide oda mozgatni, amig megjon a vizpumpa, ami ma meg is erkezett, de csak holnap kerul be.
Az uj Conti TS 850-ek semmit nem tesznek a latvanyhoz, ellenben csodasan keskenyek es teli guminak tokeletesek egy ABS nelkuli oreg autora.
Az orrdiszt is felraktuk. Nem egy nagy dolog, lehet, hogy kicserelem, ha megjon a masik az USA-bol. De csak akkor, ha az szebben mutat.
A teto es oszlopok kis rozsdafoltjainak elfedese meg mindig varat magara, mert az elmult hetveget inkabb a gyerekekkel toltottem.


Ma hetfo van, november 9. A honap vegere saccolom, hogy rendszammal lehet majd hajtani.

No comments:

Post a Comment

Give your feedback